27 במרץ בן 27. מוושינגטון פעם הבנתי שאני רוצה להרחיב את האופקים המיניים שלך. כשהיתה במיטה עם זוג נשוי, הילדה למדה הרבה על מה שנכלל במושג "סקס טוב". ניסיון של מרטי משותף מאוחר יותר בראיון.

התוכן של המאמר

איך הכל התחיל 2 מפגש ראשון 3 כפי שהיה 4 מסקנות שעשיתי

איך הכל התחיל

להיות עוד צעיר, אני, כמו רבים, האמינו באגדות. הייתי בטוח שיש רק אחד בעולם - אותו דבר - האדם שאיתו הייתי אמור להיות. אבל כשהתקרבתי, האידיאלים שלי השתנו, והתחלתי להתנסות: להיפגש ולקבל יחסי מין עם האנשים השונים ביותר.

ואז, ביום ההולדת ה -27 שלי, הוא נתן לי ספר על סקס וסוגיו. בחיים האינטימיים שלי, אז היה רגוע, והספר הזה גרם לי להרגיש שאני יכול להרשות לעצמי לחיות חיי מין רוויים להפליא.

אז זה היה הראשון הבנתי כי כי לא יכולתי לעשות שום דבר לבד ואף אחד, אני יכול לעשות כל מה שאני אוהב. רוב כל מה שהייתי מעוניין בחוויה מינית עם הנערה, אז העברתי את ההעדפות שלי בט ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

המפתח ליחסים חזקים וארוכים בין הגברת לבין הגברת, למעט נתונים חיצוניים ונכסים אישיים, הוא מין. חוק מין מביא הצהרה הדדית ללא תלות במשך ותחכום של ציוד. רצון סקסי עבור שותף, נכונות ליהנות מהם ולתת תגובה - כל זה בעל חשיבות רבה, הראשון, עבור גבר.

התוכן של המאמר

1 חיבת הכנה 2 אחרי זכר לשיא 3 מין אוראלי 4 צעצועים למבוגרים

לעתים נדירות, ומהירים מדי פעם, יש זוגות, שם הטבע המיני וסיבולת של אוהבי חופפים. לעתים קרובות יותר גבר, הזנב השוכב מול הגברת, מתפתחת יכולותיהם במיטה. ורבים מכל הנשמה טועה בידע וביכולת הביקורת שלהם. האיש אינו בקבוק, גבר.

וכפי שאדם מגיב לחצים חיצוניים וחוויות רוחניות, ולכן, ההאלי המנוסה לפעמים לעזוב את הגברות לא מרוצה. האיש cumshot הראשון. כמו במצב כזה להיות כמו לצאת chahal ראוי ולא לאכזב את הגברת?

הכנה ליטוף I

כדי לא לסיים את הראשון, אדם צריך להיות מרופד מאוחר יותר בהתחלה. ליידי אורגניזם קשה יותר. ואת הגברת ... Читать дальше »

Просмотров: 82 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אֶמֶת, האיש הזה אוהב עיניים להגיע אלינו מסבתות. אולי משהו השתנה, אבל קטנים פורנו ואת התוכן הארוטי שלהם ביותר משלו תוכנן עבור חבר 'ה. פירושו בטיפשות לא לנצל את התכונות הללו תפיסות, אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי לא לספור את העין שיש להם איברים אחרים רגשות. כדי להבין כי גברים מעריץ במשחק, אתה חייב בתחילה להבין, מאיזה רגע זה מתחיל, זה הקדמה.

התוכן של המאמר

1 במקום שבו מקום מתחיל prelude? 2 מה עושה צריך מצב רוח סקס? 3 הולך במיוחד לחלק הארוטי

באיזה מקום מתחיל prelude?אני

אֵיך לממש: זה כבר הקדמה או לא משנה איך? התשובה היא פשוטה: אם אתה רוצה חיים רוויים - לתפוס את העסק שלך כמו prelude מ מתחיל עד הסוף. אם אתה מתחיל להתכונן למין רק במיטה, אתה יכול מאוחר מאוד.

מה מבדיל לענייני אהבה, למשל, רק ידידותי? למעשה - רק סקס. פירושו נוכחותו בחיים צריך להדגיש תמיד. הנה טוב כל השיטות: מתוך תצוגות, רמזים, נוגע, כדי במיוחד בגדים מבושלים, פשתן. כל דקה ליד היכולת צריכה להי ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אתה כבר לא חולם על נסיך על סוס לבן, ואת קומות שלג "מרצדס" של הנבחר שלך יתאים לך ככלי רכב. כלומר, כולכם החליטו שאתה צריך מכרים עם גברים מאובטחים של סנט פטרבורג, ואתה מוכן לכל דבר, רק כדי לפגוש כזה cavaller. עמימות מסוימת של יחסים בחברה, כגון גישה אנוכית ומרחנתית היא צבועה במידה רבה. היום אנחנו חיים בחברה כזו שבה כל מריל הוא הצלחה, ואת האינדיקטור הטוב ביותר של הצלחה זו הוא הצד החומר.

בניגוד לסטריאוטיפ, בין נציגי הזכר העשירים, רבים בודדים או אלה במה שמכונה "תקופת המעבר", ושיטות להכיר גם.

איפה לחפש היכרות עם גברים עשירים?

היכרויות עם cavaliers מאובטח יש כמה פרטים שהכניסו דרישות מסוימות עבור מיקום החיפוש. גברים עשירים הם "נמצאו" באותם מקומות שבהם יש סיבה טובה למראה שלהם. נערות ליווי בחיפה

  • מועדון ספורט. נציגי הא ... Читать дальше »
    Просмотров: 83 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)