01:25
מה גברים מערייצים במשחק? גברים אוהבים מכשולים?

אֶמֶת, האיש הזה אוהב עיניים להגיע אלינו מסבתות. אולי משהו השתנה, אבל קטנים פורנו ואת התוכן הארוטי שלהם ביותר משלו תוכנן עבור חבר 'ה. פירושו בטיפשות לא לנצל את התכונות הללו תפיסות, אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי לא לספור את העין שיש להם איברים אחרים רגשות. כדי להבין כי גברים מעריץ במשחק, אתה חייב בתחילה להבין, מאיזה רגע זה מתחיל, זה הקדמה.

התוכן של המאמר

1 במקום שבו מקום מתחיל prelude? 2 מה עושה צריך מצב רוח סקס? 3 הולך במיוחד לחלק הארוטי

באיזה מקום מתחיל prelude?אני

אֵיך לממש: זה כבר הקדמה או לא משנה איך? התשובה היא פשוטה: אם אתה רוצה חיים רוויים - לתפוס את העסק שלך כמו prelude מ מתחיל עד הסוף. אם אתה מתחיל להתכונן למין רק במיטה, אתה יכול מאוחר מאוד.

מה מבדיל לענייני אהבה, למשל, רק ידידותי? למעשה - רק סקס. פירושו נוכחותו בחיים צריך להדגיש תמיד. הנה טוב כל השיטות: מתוך תצוגות, רמזים, נוגע, כדי במיוחד בגדים מבושלים, פשתן. כל דקה ליד היכולת צריכה להיות חלחל לתחושה בקרבת מקום. למה אוהבי ילדים, מיניות אשר פשוט מתכווץ, להבין את המשמעות של הזרועות, נשיקות, הליכה ידית, ומבוגרים unidie ודודה על זה לעתים קרובות חלקה?

אם על סקס זכור רק ליקוק במיטה - סיכוי גדול של הפרעה. אתה צריך להתחיל מן הסף אם האיש בא הביתה כאשר אתה כבר שם רגע מפגש אם אתה מחוץ לבית. להראות ולומר שהם משועממים, חיבוק, נשיקה - זה כמעט הכנה לעניינים.

מה הוא עושה צריך מצב רוח סקס?2

חלק עליון לא בהחלט מואר נרות ארומטיים ולהתקין פילון במטבח. כדי להיות פרנק: מ ארומה חזקה חדה, כאב ראש רבים עבור רבים, ו סטריפטיז עדיף להפסיק מומחים, במיוחד אם עודף משקל ואוסטאוכונדרוסיס הם תלויים לנתק את ראשה, מחזיקים רגל אחת בשביל הקוטב.ו אל תשכח איפור.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. רק אלה אינם הצדדים היחידים לעבוד.

גם אם בחיי היומיום כמעט לא צוירו, זה במקרה שבו עיניים קלוריה וספוגים מתאימים. בסופו של דבר, ציור רק לגיוס הגברים שלהם - מה יכול להיות הגיוני?

אל תשכח את ההשפעה דרך עיניים! הבגדים חייבים להתאים את הרצונות שלך. Beatued ירה balant יכול לזרוק מאוחר יותר. תוך כדי להישאר על תחתונים סקסיים בגדים יפים. ללבוש או שמלת ערב - זה כבר תלוי בדמיון שלך, אבל משהו שעושה אותך יפה - בהחלט.

מה עדיין נשאר?כן שביעות רצון מהפגישה.

הוכנה מסלימה חלום לשיתוף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. אבל אלה לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

מילים במכרז, טיפול, ארוחת ערב מרובלת, אווירה נמדדת. ולא מכשירים! לא צריך לדון קשיים, פירושו, עבודה, ילדים וזה נושאים דומים טובים יותר לפרוש בפעם אחרת.

אם הזמן אינו מוגבל, אז אתה יכול להסתכל סרט ארוטי, להתקלח או אמבטיה לשתות בקבוק יין. משחקים מוזרה גם סקרנים ניסיון. אם אתה עושה את זה בפעם הראשונה, את ההתרגשות overestimated של השותף מוּבטָח. הצג תחכשון!

לֹא לבלבל רמז מה שאתה רוצה לקבל - מרגיש מרופד כולם יגרקו. טימו אנחה, ללקק את הספוגים, אומר עדין גס. Who אני אעמוד בפני צמא פרנק והציפייה למין?

רץ במיוחד כדי part3 ארוטי

אז אתה שנינו די נצנו ומוכן לעבור לחדר השינה. מה גברים מעריץ במשחקים כבר קרוב למדי למיניות פעולה? כמו הגברות. הנה יש כאב רק להעביר חבר לחבר מידע על הרצונות שלך: לעשות מה שאני רוצה לקבל בשבילך:

עיסוי קל: אם אתה לא יודע איך לעשות את זה, אתה בהחלט חייב להירשם עבור מושב עיסוי שמן thaja, ולקבל הנאה ולהבין איך לפעול; מין אוראלי: זה בדיוק המקרה כאשר רמזים הם מיותרים - אהבה להגיע, אתה צריך ללמוד ולתת; נשיקות ויטפות של אזורים ארוגניים (הם כבר מוכרים לך, אמת).

לִהיוֹת קשוב איך הוא בדרך כלל הולך משם אותך. סביר להניח, במיוחד זה הוא רוצה לקבל בתמורה.

זמן פרלוד, אף אחד לא יותר טוב בשבילך. הנה הוא בלתי חוסר יכולת מאוד מאוד הידוק אותו overdo זה. עצוב, אם השותף הוא איטי לאחר העבודה תירדם במהלך עיסוי ארוטי. אבל עצוב יותר אם המין אוראלי ההכנה הושלמה עם אורגזמה, אחרי שהאיש תפס את הראש, מסתובב בצד ותיפול. אתה מבין את האיש שלך, כי משך ההקדמה, את העוצמה ואת מספר הפרקטיקות לקבוע אם זה בא מן המצב האמיתי.

לִמְתוֹחַ האהבה של השיעור לכל הערב, כאשר יוחלף ענייני ההכנה סקס, לאכול חטיפים במטבח או במיטה, ואחר כך שוב מכינים מלטפות ומין כל כך הרבה פעמים - להשיג באופן מלא את המטרה ב כל גיל עם כל ניסיון של החיים יחד. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 95 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar