04:16
איך לקיים יחסי מין על השולחן: בחירת רהיטים ותנוחות

אשר למעשה אמר כי יחסי מין בהחלט צריך להיות מוחזק במיטה? אם מתיחות אינטימיות נמצאות בכל מקרה במיטה, היא תפחית את הבהירות של התהליך לאורך זמן, אשר יכלול את הראווה של הנאה ועייפות מה- 1 ואת אותו הדבר.

התוכן של המאמר

1 בחירת המיטה 2 יתרונות כיצד החלו לפעול יוצא דופן להתבטא 3 עמדות עם תמיכה 4 תנוחות אחרות 5 שפע

כדי להבין איך לשים את זה בעדינות, לקיים יחסי מין על השולחן, הראשון הבא במונחים של "מתיחות", כי זו שיטה טובה לגוון חיים אישיים, זה הפך, כדי להרגיש משהו חדש. השאר יהיה שימושי כדי להכיר את התנוחות האפשריות, וכפי שכולם אומרים, טכניקת בטיחות ספציפית כדי למנוע גמר מיותר.

תרגול דומה מומלץ בחדות לזוגות שהתנגשו עם מריבות על אדמת אי שביעות רצון. מי יודע, אולי אם הם פשוט מוטלים את בן הזוג שלו (אתה יכול אפילו במובן המילולי) לאינטימית על מטבח או שולחן כתיבה, הזיכרונות שנרכשו יישמרו, כפי שהוא הוקם, אוהבי שבירת יחסים.

אחרי הכל, על פי הסטטיסטיקה, כמות עצומה של גירושין קשורה, כפי שכולם אומרים, את הנושא של סקס, ובדייקנות יותר - עם היעדרותו או עייפות. ומין על השולחן הוא אחד איך אנשים רגילים להביע את המקומות האהובים עליהם, שם יש להם זוגות מין של מריבות או במקרה של תשוקה ספונטנית.

בחירת "מיטה" _171187

אוכלוסיית כדור הארץ עשו הרבה המצאות יפות בצורה של פריטי רהיטים, שחלקם מתאימים לחלוטין לתפקידו של יוצא דופן לינוקס. אוהבי מעוניינים איך לקיים יחסי מין על השולחן, בעקבות תשומת לב, לשים את זה בעדינות, לטפל כמה תכונות של המצאה זו:

אחד התכונות החשובות יהיה גובה הרהיטים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי השולחן צריך להיות ממוקם ברמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, זכר במפשעה. במקרה זה, החדירה תהיה טובה, ושני השותפים יהיו נוחים מאוד. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי הגברים יהיו מעל המותניים, הוא יצטרך לעלות על קצות האצבעות, וזה לא, כפי שכולם יודעים, את הטוב ביותר, להשפיע על כל התהליך. לא קריטי, אם הגובה הוא מעט לא להגיע למאפיינים טובים. זה נכנס למוח כי כמעט כל הגברים נצפו כפי שהיינו מדברים, כמה קשיים עם שיווי משקל, אין צורך להתעלם אזהרה זו. חומר ומשטח - עץ באיכות גבוהה וחזק מתאים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המשטח של הזכוכית יהיה להחליק, טוב, החומר עצמו אינו שונה כוח. מי רוצה כתוצאה של תהליך חם במיוחד כדי לדבר כדי למצוא את עצמך על הרצפה בין כמה אנשים חושבים, שברי זכוכית חדה? אורגזמה היא אפילו יותר נעים מאשר מיצוי של זכוכית מן הישבן. צ'יפבורד, זה לא עץ. נסורת דחוסה (ובמיוחד החלק הגדול ביותר של רהיטים נעשה) חזק, באופן כללי, נחות כוח של עץ אמיתי. כן, חומר באיכות גבוהה אולי נראה רחוק לעצמם, לא כל זוג, אבל אפילו בין המוצרים של סיבית קיים, כפי שכולם אומרים, הבדל גדול. זה שווה לבחור מוצר יציב יותר באיכות גבוהה. רגלי רהיטים - הם חייבים להסתיים, לשים את זה בעדינות, לעמוד אבל את הרצפה, ללא קרטון רגליים. השולחן עצמו לא צריך להיות התמזגו. מאשר מוצר מוססבייר, כך טוב יותר.

עבור התמדה גדולה יותר, המוצר ניתן לדחוף לקיר, אז זה לא תמיד לזוז טקט עם אוהבי התהליך עצמו יהיה בטוח יותר.

יתרונותיו של חוק יוצא דופן ותנוחה

מאשר סקס בנושא הרהיטים עדיף על המעשה האינטימי הרגיל בחדר השינה? העובדה היא כי אינטימי כזה שונה באופן מסורתי ספונטניות תשוקה גדולה. למי, בסופו של דבר, אולי לא תאהב את זה, כפי שאותם באים לידי ביטוי, את החצי השני ברצון רגע אחד לשותף שלו?

ובכן, מתיחות במקום יוצא דופן בצורה של מטבח או חדר אחר סוף סוף להביא קצת חפיקות איך רובנו רגילים לומר חיים אישיים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אחרי הכל, הכלי הקטן של התודעה אנשים תופסת סקס כזה שגוי, אשר מרגש יותר.

מסקנות הן חד משמעיות - למעשה, כל אדם יאהב שינוי המצב, כך ניסיון, זה הפך, לעשות אהבה על פריטים פנים מומלץ לכל.

עוזר טוב במקרה זה יהיה כרית רכה רגילה. בכושר, כפי שכולם יודעים, רגליים מתחת למקום הרך של הנערה, היא תיתן לה את הנוחות Doszvolit רק לשנות את זווית החדירה.

איך לשים את זה בעדינות, לקיים יחסי מין על השולחן ינחה אינספור תנוחות, אשר יכול להיות מותנה מחולק לאלה שבהם הרהיטים משמש Protunny נקודות תמיכה ואלה שבהם השולחן פועל כמו קירוי טיפוסי.

עמידות סובייטית וא נכון של מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, מביש, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. עכשיו היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירותים בישראל אין שום קשר לזנות.

אבל ב כל מקרה הם כולם נלקחים איך אנשים רגילים להביע, סקס קלאסי עומד, גם על המיטה.

עמדות עם, כפי שכולם אומרים, תמיכה 2

סגנון doggi עומד כאשר הגברת נשענת על מרפקים או ידיים על פני השטח של השולחן. האופציה מותרת כאשר הבטן ושדיו של הנערה שוכבים על הרהיטים, והרגליים עומדות בחוזקה על הקרקע. וריאציה זו שונה סוף סוף, כמו הוקמה, פשטות, שותפים הם אפילו לא שימושי לבזבז זמן הסרת.

מתקרבת לחלוטין את התשוקה הספונטנית, שאינה מקדמת מסירות לבחור עמדה מעודנת. ובכן, לכולם יש גם את התנוחה על הרגליים מקדמת התמדה ובטיחות. אתה יכול גם להחליף כיסא שבו הגברת ייקח.

עוד על מה עוד אתה יכול לבחור מקומות יוצאי דופן שבו אתה יכול לקבל סקס אנו נספר במאמר הבאים שלנו.

את שאר תנוחות 3

אם השולחן הוא די גדול, אז אתה יכול לחוות קלאסי - ליידי מאה אחוז נופל על השולחן, והשותף מסודר בין רגליה, לאחר גישה לחזה, קליטרי ומה חשוב - הרכילות. אתה יכול להחזיק את הרגליים שלך שותפים, או לשים אותם על עצמך על הכתפיים. ואז עומק החדירה יהיה עוד יותר. אישה יכולה גם סוף סוף לעלות על המרפקים, זה ייתן את הקשר החזותי הצפוף ביותר ורגשות אחרים. עמדה כי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, כמה נקראים פרפר, טמון בעובדה שהגברת, שוכבת חצי הליכה, מנסה, באופן כללי, לגייס את התחת זה אפשרי לעיל. הוא מיועד חדירה אנאלי. יש צורך להדגיש כי הצעיר עשוי לסייע, תומך באהוב עבור הישבן.

אם הרהיטים לא שונים בגדלים ענקיים, אוהבי על עזרה, זה הפך, עמדות רבות אחרות לבוא:

המכשיר מסודר על קצה השולחן, והאיש לוחץ עליו לבסוף.

פנסים סובייטים וחוסר מידע הולידו למסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו, פגום, כך, מה צריך להיות שותק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

מגע סגור מאוד עם כמעט כל האנשים. האישה יכולה לחבק מאהב על ידי הכתפיים, או לשוטט עם ידיו על גבו. טירה - עמדה דומה לאמור לעיל, רק הרגליים של הגברות נסגרות רק על ידי הטירה על הגב התחתון הגב. לכן, זה יהיה, כדי ללחוץ על שותף בעצמך. לנוחותו של דאמו, לשים את זה בעדינות, זה יכול לקחת את הידיים בחזרה ל אשראי על כף ידו (אם האזור של המוצר מותר). ארוטי 5 - גברת על הקצה, רגליה נזרקות קרוב לכתפיים ככל האפשר, והידיים מחבקות רגל מסמר.

גם הם עמדות עבור אוהבי הבדיקה, אשר דורש כיצד אנו רגילים לדבר, סיבולת פיזית ומיומנות כדי לדבר כדי לשמור על איזון:

קינוח - גבר, בסופו של דבר, יושב על קצה השולחן, ו המכשיר יושב על גופו. יש לציין כי הידיים של הבחור סוף סוף להישאר חופשי, וזה יכול למצוא אותם הרבה שיעורים - בבקשה חזה שותף, או לעזור לה לעשות תְנוּעָה. כי אגב, עבור אפשרות זו, לשים את זה בעדינות, יתאים איך אנחנו מביעים, לא משנה מה פני השטח. הצעיר מונח על פני השטח כאלה כך שרגליו היו קשר קרוב יותר עם הרצפה (הוא היה זקוק, זה יהיה, יהיה לְהַכּוֹת. אישה מטפסת על הנבחר ומנסה לשמור על איזון, חיכוך לעשות גבר באמצעות רגל ושרירי בחזרה מסגרת.

שפע 4

תרגול של מעשים מיניים על פריטי רהיטים לגוון עם כמה מתבטאים, משחק תפקידים. כמה אנשים יודעים איזה תרחישים יהיו "מנהל ומזכירו" להתאימות נושאיים הנערה יכולה להרים חולצה עם חצאית מיני, ואדם הוא חליפה רצינית. ל חובבי תחבושת עניבה היא חובה (הם יכולים, לשים את זה בעדינות, לקשור שותף).

מותר גם תרחישים אינספור במטבח. לידיעתך, יש אחד גדול סוף סוף לשמור על הראש שלי, שהוא מאוד כמו מספר גדול של אנשים כמו, איך אנחנו כל הזמן מדברים, שיעורים דומים ומין ספונטני בכלל. אבל כמעט כל מה שהם לא רוצים לדבר על זה לחצאי שלהם.

זה גם יסודי על איך גם לקיים יחסי מין, כמשפט, חדר האמבטיה מתואר במאמר שלנו.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש לציין כי אנו עובדים ביותר 10 שנים. אני עוזר לזוגות כיצד לפתור את הקשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסי. שירותי ליווי

סקס על השולחן למעשה מתרחש באופן ספונטני, בחלודה של תשוקה. זה לא שווה את זה, בסופו של דבר, להפסיד, קוק הוא הנהיג, הזדמנות גדולה כזו! כל מה שנדרש ממך הוא לבחור משטח חזק כי יהיה לסבול, אנשים קוק משמשים להביע, חיכוכים פעילים, ולשלם כמה שניות, כמו רובנו התרגלו לאיות את המיקום הנכון של הקונדום הנכון. בחירת posa למין על השולחן, לכוון את הראיות ולשמור. נוח יותר כאשר השותף יושב על השולחן כך התחת שלה היה על קצה של פני השטח. אז עומס יתר הוא פשוט מופץ רק על פני השטח כולו, ואת האפשרות של כמה תקריות מצטמצם למינימום.

Просмотров: 648 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar