הכל מתחיל בזוג ידיים מיומנות. בקרוב תבינו מדוע אני תומך בטיפול בעיסוי.

אני חווה את ההתבלטות מהקהל כאזרח מזוהה עצמית של העולם, ומכאן הקסם שלי מביקור בתרבויות מגוונות המציעות מסורות שונות באופן ייחודי בטיפול בעיסוי.

פעם אחת כשנסעתי מאדמונטון, אלברטה, קנדה לעיר ניו יורק, ארה"ב ברכבת, חוויתי משהו מעניין ונוח שלא נראה לעתים קרובות באוכלוסיות מערביות - מלווה בקתה כורע ליד המושב שלי והציע טיפול עיסוי בישיבה! הוא השחיל את אצבעותיו דרך הרווחים הקטנים במפרקים שלי, החל מהכתפיים עד לאצבעותיי ובהונותיי לפי שיטות רפואיות סיניות מסורתיות.

החזיר אותי למציאות ל-20 דקות לפחות! באופן מפתיע זה הפך לאחד מזיכרונות הנסיעות הבלתי נשכחים האישיים שלי ולא החמיץ הזדמנות בכל הזדמנות שיש לי כמו לקחת מערכת תחבורה מתקדמת ליהנות עוד קצת, כולל כשנוסעים הביתה מטורונטו." "זו תצפית מעניינת אחת שהייתה לי גם ... Читать дальше »

Просмотров: 43 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

עם תעשיית התיירות המשגשגת במלטה, יש צורך בעיסויים ומלווים, כאשר סוכנויות רבות מעטרות את הפרסומות שלהם באינטרנט.

הזמינות של מלוות נשים, או "מעסות" כפי שהן ידועות לפעמים בשטח השיפוט המלטזי ובפרשנויות התקשורתיות כאחד, נוכחת יותר ויותר דרך ערוצי האינטרנט, העיתונים, הטלוויזיה והרדיו מאז שנות ה-90. התיירות המקומית עודדה את התופעה הזו של חילופי עבודה ממדינות מערב אירופה כדי להגביר את המספרים באיים שלה.

נשים רבות מגיעות ממדינות מזרח אירופה, למשל, בולגריה על מנת שהזדמנויות פיננסיות טובות יותר שנותרו מאחור עקב הקומוניזם מועילות יותר לכלכלתן מאשר זו של מלטה. כשהקפיטליזם הציג סוגים חדשים של משרות הקשורות בעסקאות בכלכלות כסף, נשים אלו שאחרת יעבדו בחוות משפחתיות הופכות מבוקשות מכיוון שהרוויחו יותר לשעה מאשר עובדות חקלאיות אלו.

ליווי נשים הוא עיסוק השירות המבוגר הנפוץ ביותר באוסטרליה.

... Читать дальше »

Просмотров: 51 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)