16:13
כמה סקס חשוב במערכות יחסים? מצגות של בחורים וגברות

מין ועניינים - מושגים של חיים מודרניים. לא רק ההתאמה העצמית שלנו תלויה בכמות ובמאפיינים שלהם, וההערכה העצמית שלנו. אם אדם רוצה מערכת יחסים, אבל אין להם, הוא מרגיש בודד; אם אני מוצא סקס, אבל לא יכול לקבל את זה, זה מתחיל לדאוג החותלת שלו.

התוכן של המאמר

1 יעזור אם יחזקו מין תכופים יותר עָנָיו? 2 הערכה של השותף ואת הקשר שלה עם סקס 3 עם מה תדירות עדיף לעשות סקס כדי לחזק את התקשורת עם שותף? 4 סקס כשיטה להגנה על המקרים 5 יש דברים משפיעים על סקס? 6 מין ועניינים: תלות הדדית

אי שביעות רצון מהחיים האישיים יכולים להפוך להפרעות פסיכולוגיות כגון דיכאון או חרדה. ובו בזמן, דברים חזקים ומין טוב יכול לעשות באופן משמעותי מצב חי טוב, לאלץ אדם להרגיש את העקרון, האהוב ומרופד.

את ההשפעה של החיים האישיים לתחושה של אושר באדם קשה overestimate. אבל כמו סקס ועניינים משפיעים זה על זה? סקס יכול לעשות דברים טובים יותר, ולהפך - דברים יכולים לעשות סקס טוב יותר?

מאמר זה יכלול מחקר טרי על תקשורת של מין ויחסים, שנקבעו גם נקודת מבט של מדענים שונים.

אם סקס תכופים יותר יעזור לחזק עָנָיו?אני

על פי המחקר שפורסם בכתב העת "מדע פסיכולוגי" בעוד אלפיים שבע עשרה שנה, זוגות נשואים צעירים לא מאמינים כי מספר המין משפיע עליהם עניינים בכלל. אבל תגובות התנהגותיות כי גברים צעירים ובנות לא יכול להבין ולשמור תחת שליטה, דו"ח rebound חוקרים.

פסיכולוג לינדזי ל '. היקס ממכון פלורידה, מחקר הבורא המוביל, מציין כי הזוגות שראיינו לא מצאו קשרים בין תדירות של מעשים מיניים וסיפוק משלהם מיחסים.כדי לבדוק את הניחוש שלך, חוקרים נחקרו נתונים 2 עבודות מחקר לא ידועות: תשעים 6 נישואים השתתפו באחד, ובשנייה - 118. במסגרת מחקר גבוה יותר, שחקר עוד ניואנסי מין מערכות יחסים, כל המשתתפים בניסיון התנהלו בו יחד עם אחרים שאלות נעשו על שביעות הרצון שלהם עם היחסים והתדירות של איברי המין מַעֲתָת.כל לילה לפני השינה, הוצע לו לעשות כניסה, האם יש להם יחסי מין עד עצם היום הזה. ללא קשר לתשובה לשאלה זו, שלהם גם ביקשו להעריך איך הם מרוצים החיים שלהם סקסי, השותף שלה, מערכות יחסים (על סולם שבע-בול, שם התכוון "בכלל מרוצה, "ושבע -" מרוצה מאוד ").

אבל הניתוח הקרוב הכריח אותם להיות קדושים על המראה כי אנשים פשוט לא מבינים מה ההשפעה של סקס על העסק שלהם מאוד עֵסֶק.

לינדזי ואת המחברים שלה מאמינים כי הקשר בין זוגות יכול להחליש פנימה כולל בגלל המין הנדיר ביותר. בראיון, שותפים יכולים לקול משימות מובהקות אמיתיות שהפכו להיות תנאי מוקדם להפרעות ביחסים, אך לא לחשוב על כל זה כמו איכות ומספר המין משפיע על כל הרגשות שלהם יחסים עם השותף.

בהתבסס על הרשעות של אבולוציה, לעתים קרובות סקס הוא אטרקטיבי עבור שני השותפים. הוא מגביר את ההזדמנות להרות תינוק ומתקין זוג ניקוי חושני תקשורת, אשר תורמת נוספת לחינוך משותף של ילדים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אם אתה מסתכל על חיבור של סקס יחסים בזווית זו, אז נראה כי סביר להניח כי המין הנדיר ביותר פועל להאט את היווצרות תקשורת חושנית בין השותפים ואולי אפילו לשחרר את זה. חלק מהבעיות ביחסים שהזוגות מוערכים קריטי, על רמה תיאורטית ניתן להעביר קל יותר ופתר, אם לשותפים היו קשר חזק יותר יחד. סקס תכופים יותר יכול יסייע ליצירתיה.

הערכה של השותף ואת הקשר שלה עם sex2

לאחר שעובד והרהר מחדש תוצאות, לינדזי היקס ועמיתיה החליטו להשוות הערכות מודעות ומשתנות שאנשים נותנים את השותפים שלהם, ו גם ללמוד איך הם קשורים לתדירות של מעשים מיניים של זוג. עכשיו ב הניסיון הוערך לא רק על ידי הערכה בעל פה, מודע על ידי משתתפי מהם שותפים, אלא גם תגובות התנהגותיות לא מודעות של נושאים בעת מענה.

בשלב הראשון של ניסיון של מאתיים שש עשרה הצעירה, בחורים וגברות, העניקו הערכה שבעל פה של שביעות הרצון שלהם עם היחסים.

ישראל אין מקום לדעות קדומות אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך שבתור את Esquitenant רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת הליווי בחורה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

המשתתפים היו צריכים לתאר את הנישואין שלהם באמצעות היבטים פרימיטיביים, במילים אחרות, התייחסו אליו או רע, או לא רע; או נעים, או מגעיל; או משביע רצון או לא.

ואז המשימה נעשתה מסובכת יותר: הם היו צריכים לתת הערכה כמותית של הטענותיהם של ענייניהם. לדוגמה: "יש לנו נישואים טובים, שבעה מתוך עשר".על פי תוצאות המחקר, בממוצע, יש משתתפים ממין יומיים בשבוע. רוב המשתתפים הראו רמה מועילה הצהרות חיי המין שלהם ומערכות יחסים בתוך 2 ימים עם רגע של יחסי המין האחרונה.זה ציין ביסודו כי תוצאות ממוצע אלה לא היו שונים מן המשתתפים סקס וגיל שונים.

מעת לעת זה היה תכונות חיוביות, מעת לעת - שלילי.

דיוקן של המאפיינים של שותף, אשר האשכים המורכבים במחשב בכיתה, בקנה אחד עם הערכה פציעה יותר הפציעה. אבל זה לא היה הכי הרבה נתונים בסיסיים שהצליחו לקבל מדענים. מצלמות קבועות תנועת עיניים משתתפים, והתוכנית התחשבות בתשובותיהן. על פי תגובות דיווחו החוקרים למדו את הגישה האמיתית של הנושאים לשותפיהם.

על השלב השלישי והגמר, מדענים ביקשו המשתתפים לספר על, באיזו תדירות הם קיימים יחסי מין לארבעה החודשים האחרונים.

על פי התוצאות של חוויות חוזרות, הערכות מודעות המשתתפים נתנו לשותפים שלהם, כמו לפני שהם לא אפשרו להקים תקשורת עם סדירות של מעשים מיניים בצמד. אבל התנהגות מילולית דיווחו תגובות). מאשר לעתים קרובות יותר שותפים יש סקס, פחות הם היסס לפני שתצייר זה את זה באיכות חיובית.

לינדזי היקס הגיב על זה ככה: "במעמקי הנשמה כמה אנשים לא מרוצה עם השותף שלהם ואת היחסים, אבל הם לא מוכנים להודות בקול רם או אפילו על עצמך ".

איזו תדירות עדיפה לעשות סקס כדי לחזק את התקשורת עם שותף?3

מחקר נוסף שפורסם במדע פסיכולוגי, מנסה לגלות איזו תדירות עדיף לקיים יחסי מין, כך שהוא הלך למערכת היחסים לטובת.

פסיכולוג אנדריאה מלצר, עובד המכון לפלורידה והבורא המוביל תגובות מחקר על התוצאות שנרכשו: "על פי המחקר שלנו, שותפים מרגישים קשר ומודגש יחד בתוך 40 שמונה שעות לאחר יחסי מין. אנשים שלעתים קרובות יש סקס כל 40 שמונה שעות, ואחרי כמה חודשים להתחיל לשקול את העסק שלהם נעימים יותר ".

חוקר בעבר רמז שמין ממלא תפקיד מכריע בחיזוק תקשורת בין שותפים, אבל רוב האנשים בחיים האמיתיים יש סקס פעם אחת כמה ימים. מישהו מתרגל אותו מתאר, ורק אחוז קטן של זוגות קיום יחסי מין פעם ביום.

מלצר ועמיתיה הציגו ניחוש כי יחסי מין לטווח קצר מגביר את מינויו של החיים האישיים, אך מין קבוע קבוע מסוגל יותר. על הנוף של מלצר, מעשים מיניים קבועים תורמים לחיזוק תקשורת בין שותפים גם להפוך אותם נעים יותר ובעל ערך בטווח ארוך.

אבל לינדזי מוסיף כי מין משפיע על רגשות שאנשים חווים לא מרצון לשותפים שלהם בעת ויתור. לעשות מסקנה כזו הונחה להתבונן שפה של שותפים לגוף.השוואת תוצאות הסקרים והתצפיות, מדענים הוצגו לראשונה זאת הם מתריסים בשל המשכן של מין, מבוכה ואי-רצון של שותפים אל האמת.

בסוף המשתתפים ביקשו להעריך את השותף.הצעד השני של הניסיון הונח מתוך תגובות שונות של המשתתפים. בדיקות נערכו בכיתה מחשבים. ניסיון שהוכח המשתתפים תצלום של שותף, לאחר מכן הם ביקשו לומר אם יש לו משהו או אחר איכות.

מלצר ועמיתיו חוגגים את זה ב -2 עבודה עצמאית היה שם אחד ואותה תמונה. התוצאות מדגימות כי סקס ארוג בחוזקה עם איכות היחסים, גם לזהות את התדירות הטובה ביותר של פעולות מיניות עבור תקשורת חיזוק בין שותפים: 40 שמונה שעות.

סקס כשיטה כדי להגן על היחסים 4

כאשר הדברים נמצאים בירידה, השותפים יכולים להתחיל לחוות את הרצון החזק ביותר לקיים יחסי מין. זוהי תגובה התת מודע של אנשים המעוניינים לשמור על יסוד עבור העסק שלהם. סקס במקרה זה הוא קליק שקט של עזרה: "תישאר איתי, אתה חשוב לי," "זה לא מושלם איתי בשבילך? בבקשה אל תלך".

התחושה שהשותף נבדלי ממך, משיקה את הרצון להחזיר אותו, ליצור קשר שוב. סקס הוא השיטה הרגילה ונגישה הידועים לאדם מתחילת הזמן.

עם זאת, למרות התשוקה וההתרגשות המלווים סקס דומה שקיבל שותפי פריקה לעתים קרובות מרגיש ריק. תחושות של תקשורת מחודשת לא מתרחשות - או שהיא נעלמת במהירות רבה. אנשים מודרניים הם הרבה יותר קשה מאשר אבותיהם; סקס לא יכול עוד לפתור את כל ההעדפות שאדם מתמודד עם היחסים.

ניכור במערכות יחסים ניתן לתקן רק אמון, פרנק דיונים. אם השותפים לא יכולים להתגבר על זה ללא עזרתם של אחרים, יש לנקוט את המומחה לפסיכולוג או לפסיכואנליטיקאי. סקס הוא לא פתרון לבעיות דומות, גם אם אנשים הראשון תת-מודע לנסות לתקן הכל עם זה. על איך לשנות את העניינים ולשמור אותם ממוות במאמר על הקישור.

האם העסק משפיע על סקס?חָמֵשׁ

התרגשות של נשים, אם אתה מחפש פיגורטיבי, יש "גז" ו "בלם". אלה "דוושות" רגישות שונה, ואת העבודה המשותפת שלהם יש השפעה על איך גברת מהירה יכולה לעורר, גם על כמה קל זה יכול להפסיד הגדרה.

הגז הם תמריצים שהניע את הגברת למין: רומנטי Outstime, ללטוף של palner וכמעט כל דבר אחר. "בלם" הם מסיחים גורם: מלוכלך או קר בחדר, פחד של הריון מיותר, שינה מאחורי הקיר של התינוק - לכל גברת יש קבוצה של דברים להרוג התרגשות, שונה.

במקרים - תלוי איך הגברת מרוצה מהם - יכול להיות גם "בלם" ו "גז". רגשות סקס להתדרדר כאשר שותפים במריבה, ומעולם על חילוקי דעות שנותרו בחוץ מיטות אז ללחוץ כי זה הופך להיות לא מציאותי.

במקביל, לסגור דברים אמינים שבהם הגברת מרגישה עצמכם אהובים בשידור, יכול לעורר את ההתרגשות ולהסיר הנאה סקסית לרמה חדשה.

בהתאם לשביעות רצונם של השותף והיחסים, הגברת אפילו עלול לחוות רגשות שונים במהלך אורגזמה.

סקס Cases: Interdependence6

מצד אחד, הקרבה של שותפים לשביעות רצונם עם יחסים יש השפעה על איכות המין. קיום יחסי מין מפעם לפעם נראה שיש שיטה טובה של פיוס, בה, יותר תשוקה אי פעם, וכל זהה, אורגזמה בסוף הקרבה כזה מביא תחושה של ההרס לעתים קרובות יותר מאשר כל האחרים.

מרוצה משותפים אחרים מקבלים סקס טוב. עבור נשים בפרט אווירה חושנית ביחסים.

מצד שני, מספר עבודות מחקר מצביעים על כך זוגות שיש להם סקס הם יותר מ 2-3 פעמים בשבוע, מאושר יותר ביחסים. לא ביסודו של דבר, כמה שותפים הם: אם הגברת ואדם יש סקס לעתים קרובות יותר, הם מרוצים יותר עם היחסים שלהם. תדירות הפעולה המינית משפיעה ביולוגית אילו שותפים רגשות מרגישים ביחס זה לזה.

אבל בעולם המודרני, עם קצב החיים המהיר שלו, זוג קשה מצא זמן זה לזה. אנחנו לא רק על תאריכים הדורשים תכנון והדרכה, אבל אפילו על מין מהבהב: העובד הוא עכשיו ארוך יום העבודה, לא הרבה סופי שבוע, אבל הרבה שעות נוספות, אבל פירושו הן פיזית והן תרדמה פסיכולוגית.

מומחים - פסיכולוגים וסקאולוגים - מייעצים לזוגות כדי לדון במין: לא רק צריך ואת התשוקה חבר חבר, אבל גם איכות ותדירות שלה. לִפְתוֹחַ דיונים על מין מגדיל את רמת ההערכה כערכת יחסים החיים הסקסיים.

זה אולי נראה טיפשי לעשות משהו כמו זמן תכנון לקרבה, אבל כדי להתחיל דיאלוג על החיים סקסי מאוד ביסודו. זה יעזור לא רק לעשות סקס באיכות גבוהה יותר, ולמצוא יותר זמן זה לזה. כמה פעמים יש סקס, לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

עבור כל יחסי מין ביחסים ממלאים תפקיד. הנקודה העיקרית - השותפים יהיו צביון מיני דומה. לעתים קרובות, כאשר אדם הוא זוג, אתה צריך סקס כל יום, וגברת די פעם אחת כל 1.5-2 שבועות. ראשית, הכל הולך נהדר, אבל עם הזמן, הטבע לוקח שלה. שערוריות להתחיל, טינה, יכול אפילו לקרות. לכן, שאלות סקס צריך לדון "על החוף".

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בטוחים בטוחים, זה שהם רוצים בהצלחה להעמיד פנים להסתכל על החגיגה, מטפלת ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ואפילו ההבדל באופי לא אומר שזה בהחלט צריך להתפזר. אתה חייב קודם לשנות סקס, ליצור אווירה הולם, לעורר שותף, לעשות מאמץ עבור Intima בלתי נשכחת.

Просмотров: 3423 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar