20:02
50 סרטים אמריקאים על סקס שלא ניתן להחמיץ

באמריקה, הם יכולים גם להיות מסוגלים לירות קולנוע מגניב, כמו רבים חושבים, ז'אנרים שונים. מיומנות להסיר את סצינת המיטה כך שזה לא נראה ללכת - נפרד הִיסטוֹרִיָה. ואפילו לא צריך להיות גם ציין כי אבל הדירקטורים, כמו רבים באים לידי ביטוי, הסרטים שהוצגו להלן מתחרות רק איך הם התמודדו עם זה מְשִׁימָה. ואת הקלטת אופציונלית ביותר עם subtext מינית יהיה מגרש חמוץ. סרט עם סצינות סקס מיוצג על ידי ז'אנרים שונים מאוד. אנו מציעים לך 50 סרטים הטובים ביותר על סקס של ארה"ב.

התוכן של המאמר

1 סרטים אמריקאים מועדפים על סקס

סרטים אמריקאים מועדפים על Sexi

50 צבעים, כמו רבים באים לידי ביטוי, אפור (2015).

Atusheysh הוא סטודנט רגיל המתגורר קייט חברה. שבוע לפני כן, כראוי, קייט סיום מבקש להחליף אותה ולקחת ראיון ב Krasovtsa-Billionair נוצרי.

מתכנן איגלוס מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. אבל עכשיו זה לא רגעים שימושיים אחת בעבודה.

לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי enterview הוא לא מאוד כמו כולם יודעים, מוצלח, ו Anasteche בטוח כי הם לעולם לא יראו. ביום אחד נוצרי מופיע בחנות שבה עובד הגברת. ההיכרות שלהם נמשכת אנסטיסס לבסוף לומד על התחביבים הנסתרים של עשירים.

קן פארק (2002).

סרט על חטאים ומידות שפרצו נשמות של תושבי העיר קטנה. שלח תשומת לב לעובדה כי לא לא אינטימיות אחת עם הגברת בשבילו לא תשווה עם האושר שהוא נבדק, נראה לבד פורנו. הוא מאוד, בלשון המעטה, מנסה חליפין למען הנערה, שגם הוא נראה לו באהבה של כל החיים, אבל נראה שזה סובל אחד תבוסה מאחורי אחרים.הומברט - מורה צרפתי סִפְרוּת. הוא מגיע לעיירה קטנה איך אנחנו גלויים לך, ניו אינגלנד, שם גם נהנה לא קצת מוצלח.

Elegy (2008).

היא הבת היחידה במשפחה הקתולית של עולים קובנים. בֵּין הם התהום, אבל זה הופך להיות כמה הם חושבים, אדמה רומן נלהב.

קלואי (2009).

קתרין ו daver לחיות, coc רבים חושבים, חיים מאושרים, צאצאיהם היפה. הכל משתנה כרגע כשדייוויד מאחר המטוס לא יכול להגיע לחגיגה המשפחתית לרגל יום הלידה שלו. קתרין מתחילה לחשוד אישה בבגידה. היא עושה עסקה עם קלואי, משימה אשר לפתות את דוד ולספק דוח.

לא רצפה חלשה (2014).

וינס רגיל לנצח את כולכם. עֲבוֹדָה, קשרים חברתיים, נערות - הכל נתון לו מאוד. הוא תואר ראשון בו זה זמין ללא חדות, איזו גברת בבר. לא לספור את ג'יין. לאחר היכרות איתה, חייו של וינס ממש הופך לראש. האיש פשוט מכניס את עצמו המטרה החדשה ביותר היא לפחות מישהו שכולם יודעים, כדי לקבל את המחיר של ג 'יין. ואפילו לא צריך לקרוא כי יש לה משלה מחשבות.

מאוורר (2015).

קלייר - ספרות המורה. היא אינטליגנטית I זה יודע היטב כי בן הזוג משנה אותה, אבל עדיין מושך כל כך לדבר. בקרוב בבית הסמוך נכנס נח, נאה בן 19. הוא, בסופו של דבר, מתחיל בגלוי ומעולה טיפול קלייר - מקובל על החולשה הזאת, ובסופו של דבר מבלה את הלילה איתו מיטה. אבל אחרי זה, הרצון של נובמבר הוא רק נאספית, הפוך אובססיה אמיתית.

SexSexciency (2003).

במרכז הסרט - 5 גורל. טקסים ו סכסוכים עניים, כפי שאובצאים רבים, הבוליביאני מיידן; הרפתקאותיו של ענק מיני מאובטח מ סנטה קרוז; הרפתקאות קולומביאני שהגיעו לבקר את אחיו בבוליביה; היסטוריה של מכון הסטודנטים השחור מניו יורק ומשחקי כדורגל מאותו הדבר מוסד חינוכי. כל הסיפורים משולבים בינוניים, גיוס שאלות נשיות, גבריות, בתולה ומין.

אחות (2013).

במהלך היום, אנשים מבינים איך כולם יודעים אחות משוערת, אשר בכבוד רב מסייע ללקוחות.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא הרבה מי יודע מה עובד במשך יותר מ -10 שנים. עזרה זוגות גם לפתור קשיים איך אנשים משמשים להביע את חיי המין. האמריקנים השתתפו כדי להיות מסוגל לירות לא סרטים רעים.

פרי מוצק (2001).

ג'ייסון וליסה בקרוב יש חתונה. אבל ב מסורות לפניה קוק שלה תתרחשו מסיבת רווקים. שם איש פוגש ניקי - אחד לבלות לילה מדהים יחד. ג'ייסון נשוי, ובמשך מספר שנים איש משפחה משוער. אבל הגורל שוב הביא אותו מניקי, אבל כרגע היא בן הזוג ידידו הקרוב ביותר.

תֵשַׁע ? שבועות (1986).

אליזבת נקרונטים נפגשים את ג'ון, והוא בו זמנית Cleny לה. ג 'ון - אמיתי Seduznetel, והוא מצליח למשוך אליזבת ב משחק אהבה יעיל. סומו הוא כמובן, הם מועברים על ידי הגזירות שלהם ואת הזמן, ביחד יחד. אולי העובדה, אבל אהבתם היא חוסר היכולת לחיות יחד, כי כי אף אחד מהם לא עושה שום דבר, בסופו של דבר, לעשות את השני, ושניהם רוצים רק לְגַלוֹת.

סודות מין (2020).

לוסי תפסה את הבחור שלה סרטים ארוטיים. כולם ברורים לכולם שהוא כינה לה "sexofob". צריך לומר את העובדה כי הגברת היא מאוד חכה, באופן כללי, כדי להצדיק בחור כבר לשעבר שהוא טועה. זה עושה רשימה של מקרים, אשר יעזור לה לצאת למסע מרתק של ידע עצמי, ידידות ואהבה חדשה.

50 צבעים כהים יותר (2017).

Anastech מחליט כי הם לא יוכלו להיות יחד עם נוצרי, כי יש לו הרבה סודות שהוא לא להזדרז סוף סוף פתוח. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שמר אפור מחליט אם הוא 100 אחוז Anya לפתוח, היא צריכה להיות, להתנגד כעס וקנאה אלה נשים שהיו עם נוצרי אליה.

50 פרחים חופשיים (2018).

אנסטצ'בו ונוצרי נשוי ונינוח מסודר על ידי החברה של זה. שלח לעצמך עובדה אחת, אבל עד מהרה מתברר כי החיים של הנערה הוא בסכנה, כי האופק מופיע בשמים, שרוצה נְקָמָה. כולם יודעים שהסימנים הבאים של מר גריי, ועננים מעל זוג הם מרוכזים כל חזק יותר.

איך, כפי שכולם יודעים, ילדים קטנים (2006).

תושבי העיר האמריקאית חיים חיים שקטים כי הוצאתי משם. אבל בלילה, הכל משתנה - משחקים אסורים, בגידה, שמחה סקסית. וזה, בסופו של דבר, קורה בזמן שבו הרחובות המטורף, שהוא עצמו אינו יודע איזה סוג של קורבנות הוא, באופן כללי, מעדיף.

עט מרקה דה גרדה (2000).

חוץ לקחת את המאה השמונה. מַרקִיז דה גן עם היצירתיות הפרובוקטיבית שלה הפך את גורלם של כמעט כל האנשים של זמן. הוא חייב להתחרות עם כומר קתולי לאהבה גברת צעירה מקסימה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהמרקיז, בסופו של דבר, לגלג על השומרים והנס, רק לחשוף אותם בחשובה ובפיזית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אבל גסות היא רק מסכה, תחת אשר מסתיר את היופי השברירי של רגשות סובלימציה.

ארוס (2004).

הסרט מורכב מ -3 רומנים המוקדש אֵרוֹס. לא לכל מי שאינו סוד כי 1 - איטליה, שם במהלך הפיצול זוג נישואין בן הזוג פוגש מסתורי כפי שאנו מבטאים, גברת צעירה. עם זאת, ראוי להזכיר כי 2 הוא ארה"ב, שם סוכן הפרסום הוא כל הזמן חלום על שינה ארוטית עם תפקיד, כאחד ואותה גברת. 3 - הונג קונג, שם החייט נופל באהבה עם הווילונות בעת הסרת הסטנדרטים של גופה.

עם עיניים נרחבות (1999).

ביל ואליס אבל התצוגה הראשונה נראית זוג מאושר. נראה שהם חיים חיים יציבים במלואם. אלא בשביל מסכה, לשים את זה קצת, מסתיר אי שביעות רצון, קנאה ומסה של תשוקות נסתרות. טוב מאוד להדגיש מה אליס 1 יודע את בן הזוג שלו על הפנטזיות שלו. בני הזוג עזבים שתייה סקסי אודיסיאה. אם מישהו מן היחיד שלהם ידע איך Veliko בסופו של דבר יהיה גם הרצון שלהם לחזור לחיים רגילים ..

להרוג אותי בעדינות (2002).

אליס נפגשה עם מחוננות, שחדות, בסופו של דבר, השתנתה שלה, כמו שופט לבוא לידי ביטוי, חיים יציבים. היא, זה הפך, זורק את הבחור שלו, כי הוא מבין שהוא מצא אותה חצי השני. אבל אחרי החתונה, אליס, בסופו של דבר, מבינה שהוא לא ממש יודע שום דבר בן זוגו. אולי העובדה כי מזווה נעול, מכתבים אנונימיים עם איומים, התנהגות מוזרה אדם - כל זה גורם לגברת להסתכל לתוך אשתו האחרונה, שם הכל רק קורא רק דבר אחד: בן הזוג הוא למעשה רוצח מטורף דיור.

סינני עניבות (2005).

גברתו של האיש נפגשה בחתונה. שניהם נמצאים במערכות יחסים, אבל הן למשוך אחד את השני. אבל הגדלת פוטן מתחיל מעט לפתוח. סרות הפגישה הזאת היתה לא אקראי? מה יכול לקשור את אלה 2 אנשים בעבר?

לאחר (2019).

זה סטודנט למופת ובתו, הוא - אמיתי בונטאר וווליגן. אבל נראה שהם פגישה אקראית, בסופו של דבר, מסתובב על החיים שניהם. באמת קשה למצוא שניים בניגוד לאנשים. אבל הם זה לא נעצר, כי זה היכרות קטלנית, באופן כללי, זה יהיה לחלוק את החיים של שניהם ב "לפני" ואחרי".

רסיס בינוני (2003).

איים מרצון הופך פילגש, קוק הכל ברור, אנגלית ביורוקרט. כולם יודעים שהשיחות המקומיות הן "אינטימיות מילונים "- הם מלמדים קולוניסטים לשפה המקומית ומנהגים במיטה. אבל ב הפעם היתה ניצוץ בין שתיים ופרצה, כפי שכולם ברורים, אהבה אמיתית. אבל חובבים היו ליוטו, החלו להיות מופרדים, וכבר שנה לאחר מכן, הביורוקרט חזר מ אנגליה עם איך אנחנו מביעים, אשתו. והעבר את הפולשים הבלתי-משמעיים כמה מתבטאים, רומנטיקה יציבה של גברים.

פרי (1998).

קלי מתאהבת במורה שלו סם. היא מספקת לו על תשומת לב, אבל זה לא נותן, כמו רבים באים לידי ביטוי, שום השפעה. הגברת מחליטה לנקום על המורה ולהאשים אותו באונס. עֵדוּת מתברר לא מספיק, אבל החברה של קלי מוכנה להעיד נגד סם. כולם ברורים כי, אבל בקרוב הבנות חוששות כי הם רק pawns, כמו רבים באים לידי ביטוי, משחק של מישהו אחר.

אבטובוסטרוף (1996).

ארוחת ערב ג'יימס וקתרין - מבקשים שומרים ארוטיים. הם גם גם סוף סוף יש stranss. פעם אחת, ג'יימס נכנס לטרגדיה, לאחר מכן מתברר במרפאה. הוא שם להכיר את הלן וארן, שנפצעו גם באסון הזה. מזה הרגע בחייו של קתרין וג 'יימס מתחיל דף חדש: הם שולטים כדי לדבר תחושה של התרגשות מינית ממכונות לחימה וגופים פצועים.

Nozno (2017).

זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה כי dag נפגשתי, בסופו של דבר, אליזבת - גברת בולטת ומינית, שמסלוגן: "לחיות צריך הנאה!-. היא פתחה את עיניו של דאגי, והיישר. האיש נעשה בטוח, גבירותות נמתחות אליו.

משחקים למבוגרים (2017).

אריק חסר פחד מוכן אבל כל דבר, אם רק כדי לדבר עם מבוגר. לילדה יש ​​שתי חברות, יוצא דופן תחביבים קליפורניה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הכיף משתנה כרגע כאשר צעד מציג אריק עם צאצא שלו. אין להם שום דבר במשותף, אבל זה בחור מביך ופצוע יהפוך את חיי הנערה עם הרגליים על הראש. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

כל צבעי טוקיו (2020).

מרגרט עוברת לטוקו בניסיון לברוח מן העבר. אחר הצהריים היא מורה חרוץ של אנגלית, ו בלילה, החיים האקזוטיים של טוקיו נמסר. ברים לילה, חיבורים מסוכנים, בתי מלון אהבה ... כל זה גם מוביל איך אנחנו רגילים לקרוא, העובדה כי הנערה צריך לשים את זה קצת, הרומנטיקה מעוותת עם מסוכן מלאכת יד-יאקוד. אין ספק, ראוי להזכיר כי הוא, באופן כללי, מראה לה את עולם ההנאות האסורות, לאן לא רק folling.

חקר מין (2001).

הסרט מתפתח לבסוף בשנות ה -20 אחרי המאה הקודמת. זה יהיה רע אם לא נציין כי הקבוצה, כמו לנו, היה רגיל לקריאה, צעירים לשכור 2 stenographs עבור, נראה לכתוב את הפנטזיות המיניות שלך. אבל עד מהרה את הפנים בין פרופסור אישי הופך להיות צר מאוד, וההבדל בין המותר ואמנה בלתי חוקית - ריקה.

פורנו, או milashko כמוך (2020).

כינור לוסי הוא מתון מאוד, והעבר הבחור מכנה לגמרי סגור. ואז הגברת היא רשימה לעצמה פעולות מטורפות זה חייב בסופו של דבר להתחייב, ומתחיל ביצוע.

פגישות אינטימיות עמנואל (2000).

עמנואל מוטה על חצי האי הטרופי, איפה המקרה הופך למבחן, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לגרד, מכשיר מרשים, אשר מסוגל לחדור לתוך המוח של אנשים אחרים, ולשים את זה בעדינות, לנהל את הפנטזיות הארוטיות שלהם. הגברת, בסופו של דבר, נקבעת מאוד - היא מתכננת ללכת לאינטימית ביותר הרפתקה שאתה יכול לדמיין.

לתשובה הסופית (2014).

במרכז יסה ... כריזמטיקה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יום אחד יפה שהוא זוכה לזכות, וחברו מסתורי פונה מן הגוף הופך איך כולם להבין את האדם האמיתי ביותר.

אנטומיה (2001).

סמי - איש משפחה הגון. הוא אוהב מאוד בן הזוג והתינוק שלו, אבל הוא במאבק מתמיד עם שלו הצתה מוסרית ומינית. זה עושה גבר ישן עם עם מספר אינספור של נשים בהזדמנות הראשונה.

דגני אסקורט מנוסה לחלום לעבוד עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ונכונים. אבל עכשיו זה לא צדדים אחידים.

באמת, סמי רק מתחיל ללכת לרופא כדי להדק את הרצון הזה. אבל פסיכותרפיסטית - ליידי, וזה בקושי הפתרון הטוב ביותר עבור סמי.

תשוקה דון Juhon (2013).

ג'ון - פדנט נורא. יש לו הכל כפוף כדי להזמין קשה: דירה, מכונה, כושר ואפילו נשים. הוא לעתים קרובות הולך mesie ובכל פעם מתגלגלים באותו חטאים. סיפור על הורים וילדים בדיקה לגלות דברים וללכת טוב עם המוח בהפרעה בין סקס.האסטרטיה של היחסים של מורה דוד קובוס חסר חטא קונסואלו, שהוא פוגש בניו יורק. הוא - אמיתי פלייבוי, משאיר בן זוג וילדים תמורת רשלנות מינית.

לוליטה (1997).

גבר חכם, מורם, שנינות ומקסים. אבל בנשמתו - רק זיכרונות על האהבה הראשונה. לאחר שפגש לוליטה בן 12, הומברט רק מאבד את ראשו ..

יופי אמריקאי (1999).

לסטר חווה משבר בגיל העמידה. חייו אינם מונחים - הם לא מעריכים את האיש על הבוט, האשה מעוותת את הרומן עובד, ובתו נלהבת בבית החולים בבית החולים. גבר, בסופו של דבר, נופל לתוך דיכאון, אבל דחיפה פתאומית בשבילו היא אהבה בכיתה בַּת. זה תחושה נשכחת עושה אדם שוב ליהנות מהחיים.

מפתה (2006).

טריניטי - כוכב קמפוס אמיתי. היא זה יעשה את הציון הגבוה ביותר בבחינות, אבל לא הולך צנצנת לבלות זמן מאחורי ספרים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לא היו לה בעיות עם המחקר עד המכון לא נראה קשה ד"ר גרגסון. הגברת התווכחה עם חברותו, אשר פשוט יכול להיראות להיות נבחר על ידי המורה שאין לו את זה עם איך היום הראשון הוא.

אהבה ותרופות אחרות (2010).

מגי - נופים רחבים. היא פוגש גבר חלומותיו ג'יימי שעובד על ידי ויאגרה סוחר. בהם התככים מתחיל, אבל הטרגדיה העתידית הופכת את חייהם של שניהם. אבל מתברר כי אפילו זה לא יכול להרוס "כימיה" יוצאת דופן, אשר ממוקם בין מגי לג'יימי.

טויאן חטא (2006).

שון וקריסטן בילה את הספינה שלו היחסים דרך כל שוניות וסערות, וברגע, בסופו של דבר, עוסקים בצורך לעזור לאחרים Param לעשות עושר לחיים אינטימיים מגניב. במקרה, בסופו של דבר, יש תיאוריה, ו תרגול - בני זוג להשתמש בפרקים מהחיים שלהם. לקוחות חדשים זוגות להיות בראד ואלרי. אין להם, כפי שאנו מביעים, בעיות נוראות, אבל הם רוצים VALIATE העסק שלך. יש לציין כי לאחר מכן הפגישות להתחיל, כפי שהוא נהנה, מיוחד טיפול ביתי.

בית הספר (2009).

האב קארן הוא האיש העשיר ביותר, כך היא מעולם לא זקוקה לבסוף. ראוי לציין כי Machech אמר את הנערה כי אבא סובב את הרומן עם המפורסם, כפי שכולם יודעים, אנדרטת פורנו. היא רוצה להתחתן אדם על עצמך ולהקצות את רווחתו לעצמך. כי נראה כי קארן לא לחיות את שארית החיים בעוני, היא תצטרך ללמוד לפתות מי כללו בני נוער. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל המורה של הילדה הופך להיות חורגת - כי זה נכון E הרים את אביה.

חסר בושה (2006).

תלמיד סגול - מתון וחרד. בפרט, זה נלהב האנטומיה. חברה ליידי, חצבת עליז מחליטה לקרוע מן התוכנית המלאה, ו, לשים את זה קצת, מזמין את הבחור של טום ואת שלו חבר כינוי. ויולט באי-רצון, לשים את זה בעדינות, מצטרף למסיבה - שתייה, מרוצה מצב רוח, תחכום שובבה. בסופו של דבר, השמים מתחיל להתאמן אנטומיה עם כינוי muzhny.

אהבה בירס (1997).

המשך הסרט "9 ? שבועות ". הסיפור לוקח 10 שנים שוכב. ג'ון בפריז פוגש את יופיה של לי - הוא ראה אותה ממחטתה, אשר פעם נתן אליזבת. האדם מנסה ללמוד אם הוא מוצא את הישן פילגש כותרת. עם כל זה, הוא מתמכר לי ולחברה קלייר. אבל רגשות, זה הפך, אליזבת וזכרונות על אותה אפילו חזקה יותר מאשר המתוחכם ביותר הנאה סקסית.

Intim (2001).

זה בא אליו פעם בשבוע למען סקס, בהחלט על ידי סביבות. הם כמעט לא לאונס בתהליך. אבל באחד יום היא לא באה בכל יום, והוא מבין כי שום דבר יודע על בן זוגו. אחרי שבוע, הגברת עדיין, בסופו של דבר, ומאז האדם מתחיל להסתכל בריכוז לחייה.

Anteoma של אהבה (2014).

הוא בחור נורא, על מכוניות. היא יופי אמיתי, סטודנט חרוץ השייך לרעש. אוֹתָם אהבה היא פרי אסור, מכך אפילו יותר רוצה.סרט, איך להתבטא, סופרמודל המפורסם ג'יה מארי קאראנס. הגברת עבדה על ידי וושמן כלים בבית קפה נטוש בפאתי העיר, אבל נראה שיש להשיג מסנוור גְזוּת. בסוף שנות ה -70, הוא נקרא ראוי איך אנשים היו רגילים להביע את המלכה של הדוכן העולמי.

אלנה - חינם (2010).

הכל התחיל עם ידידות, אבל בסופו של דבר מסודר עוד יותר. פייטון מאוד, בסופו של דבר, זה יגרום להיפטר ההרגשה הזאת התקשרות, ואלנה כבר לא יכולה להציג את הוורד שלו בלי פייטון.

אהבה (2007).

פעולה הסרט מתרחשת בשנחאי ב זמן מלחמת העולם השנייה. אולי העובדה שהפוליטיקאי, מר ו, מתאהב חברה שלך בן הזוג הצעיר שלך. יש לציין כי זה לא הולך להגביל את עצמו - כל יום חיבור זה מגיע יותר, ואת התשוקה החטא הופך רק בהירים יותר.

קשורים (2015). שגוי (2002).

אדוארד וקוני עם צאצא בן 8 וכלב נראה בשמחה לחיות באחוזה פרברית. אבל הזוגות מתחילים קריסת אחרי קוני להכיר את סוהו, כפי שכולם מובנים, צעיר, מ שבו היא פשוט רק התבגרה על המוח. הם מתחילים לסובב את המהיר רומן, אדוארד חשודים שאהבה נראית להיות אישה אינה נכונה לו.

אהבה, סקס וכימיה (2014).

דאג - Formstet ו Podcast אמיתי. הוא מעולם לא נתפס ברצינות, אבל פגישה אחת שינתה הכול.בשנת 20 שנה, כל מה שאתה צריך מהר שטח השותף חיפוש במשך כמה שעות זמין גם אינטרנט, היכרויות App וכמה זמן פנוי. שום מאמץ לא צריך להיעשות, זה נראה אותו דבר אפשרויות לבחירת סכום עצום. באמת, בדידות או תלות? גבי ומרטין הם נפגשו בדרך זו במשך כמה שעות, אבל משהו השתבש - הכל הפך לאופן שבו היינו רגילים לקרוא, דברים נוראים שאליהם איש מהם לא היה מוכן. אבל מאוד Fasciate, דאג הלך רחוק מאוד, ועל כל דבר בחיים אתה צריך לשלם.

בלומינגטון (2010).

הגיבורה העיקרית - גברת צעירה, שחקנית מתחילים שנכנסת למכון לצורך הקרובה שימו unexplodes שלם. היא מתאהבת במורה שלה ההפתעה של הנערה היא באחריותו. זה הולך כמו האמיתי ביותר רגשות הדדיים ..

יותר ממין (2011).

סרט קומדיה שהרעיון הבסיסי שלו זה שזה פשוט מאוד, זה הפך, להצטרף, כמה הם חושבים, תקשורת מינית, אבל בכלל קשה להשיג קרבה חושנית אמיתית. הדמויות הראשיות מחוברות בין רק יחסי מין, אבל עם הזמן לפיזיולוגי אינסטינקטמס מצטרפים ורגשות נוראים יותר.

JIA (1998).

Istritis מבוסס על אירועים אמיתיים. מפגשים מסתוריים לשרוף את הדות שלהם.פייטון - כתיבה לסבית רומנוב, אלנה - אמא ואשתו נאמנה הכומר. אבל הכל משתנה באותו רגע, כאשר נתיבים בפועל שלהם מצטלבים. Maidenwareware כי הדבר היחיד מה הם רוצים להיות ביחד. אבל מה ג'יו עלות ההמראה הזאת?

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

בלילה היא צורכת את כל שלו מיניות כדי, באופן כללי, לפתות ולהרוג את הצעירים. הקורבנות הופכים לכל דבר עוד, ועובד הנערה נראה מתחיל בחקירה שלו. הוא מופיע חשדות, אבל אף אחד לא מאמין בהם.

לפחות 80% מהסרטים המודרניים שעולים להשכרה, הופסקו בארצות הברית או בסיוע עם מדינה זו. יש להם מספיק טכנולוגי, כמו רבים חושבים, הזדמנויות אמיתיות כדי לירות קלטות מרשימות מאוד. ובכן, על פי החלק מן הז'אנר ההומוריסטי, הם בדרך כלל לא שווים! סרטים אמריקאים על סקס יש דירוג גבוה ומסה, כפי שהיינו לקרוא, משוב חיובי. הם גסים בינוניים, איפשהו קוצני, וכפי שכולם יודעים, אקטואלי, אבל ראוי מאוד תשומת לב, וכפי שכולם מובנים, מצחיקים. תסתכל בתוך הסרט האמריקאי על סקס - דרך טובה במהירות להעלות את עצמך!

Просмотров: 169 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar